Cities: Skylines - Radio Station Pack 2
Oferta dwóch nowych stacji radiowych do Cities: Skylines jest tak odjazzdowa, że z wrażenia spadniesz z siodła. Dzięki Country Road Radio wrócisz do domu iście po kowbojsku, natomiast słuchając All That Jazz i niesamowitego DJ Jazz Boatmana udasz się w podróż o kilka dekad wstecz przy zupełnie odmiennych rytmach. Cities: Skylines - Country Road Radio Załóż kowbojski kapelusz, chwyć za lasso i zrelaksuj się, słuchając stacji Country Road Radio grającej 16 oryginalnych nowych utworów w czterech podgatunkach: Appalachian Folk, Bluegrass / Honky Tonk, Nashville Modern Country i Unplugged Country. Prowadzący to fan amerykańskiego folka, który wybiera spośród sześciu utworów instrumentalnych i 10 z oryginalnym wokalem. Cities: Skylines – All That Jazz Wraz z All That Jazz Paradox wprowadza nowe rytmy do miejskiej melodii Cities: Skylines. Wschodząca internetowa sława, Jazz Boatman, powraca jako DJ, umilając graczom zabawę muzyką pulsującą w rytm tętniącego życiem miasta. Nowa stacja radiowa „All That Jazz” zawiera 16 nowych kawałków z gatunków Classic, Latin, Funky oraz Chill-Out Jazz.