Cities: Skylines - Plazas & Promenades
Zrób krok naprzód z dodatkiem Plazas and Promenades. Pożegnaj się z hałasem i zanieczyszczonym powietrzem, a powitaj deptaki, obszary wolne od samochodów i nowoczesne place. Wynieś swoje miasta na wyższy poziom dzięki temu przyjaznemu dla środowiska dodatkowi! Główne cechy Deptaki: Dzięki nim mieszkańcy będą mogli swobodnie przechadzać się ulicami, na które samochody nie mają wstępu! Umieszczaj je w swoim mieście jak wszystkie inne drogi i twórz nowe, pełne zieleni centra miast wolne od większości ruchu drogowego i hałasu. Obszary piesze i nowe polityki: Aktywuj trzy obowiązujące w konkretnych strefach polityki miejskie. Wolna jazda – sprawia, że na wszystkich drogach na obszarze pieszym (z wyjątkiem autostrad) obowiązuje ograniczenie prędkości wynoszące 20 km na godzinę. Zakaz sprzedaży produktów słodzonych: Zwiększa średnią długość życia mieszkańców na obszarze pieszym, ale zmniejsza ich średnie szczęście. Muzyka uliczna: Zwiększa średnie szczęście i hałas na pieszych obszarach handlowych. Specjalizacja dzielnic: dodaliśmy 3 nowe specjalizacje dzielnic. Są to biura, gęsto zaludnione obszary mieszkalne i gęsto zaludnione obszary handlowe. Określenie specjalizacji danej dzielnicy wpływa na wszystkie kratki znajdujące się na jej obszarze, a powstające budynki będą miały inny wygląd i wpływ na rozgrywkę. Każda specjalizacja zawiera 24 nowe, nowoczesne budynki tworzące gęstą zabudowę! Budynki usług miejskich: Są bardzo ważne, a teraz możesz nadać im jeszcze lepszy wygląd! Połącz je z obszarami pieszymi, dopasowując ich styl wizualny, i zapewnij usługi, które przyczynią się do zwiększania średniego szczęścia (będącego jednym z głównych wskaźników charakteryzujących dobrze prosperujący obszar pieszy).