Cities: Skylines - Parklife
Cities: Skylines - Parklife to nowe, ekscytujące rozszerzenie do Cities: Skylines, które ożywi Twoje miasto dzięki nowym parkom rozrywki, rezerwatom przyrody, parkom miejskim i ogrodom zoologicznym, a także tchnie życie w puste przestrzenie za sprawą niestandardowych parków i ogrodów. Oprócz wielu atrakcji – od rollercoasterów i pól namiotowych po kwietniki, fontanny i flamingi – Parklife oferuje również nowe sposoby gry, wprowadzając narzędzie do obszarów parkowych oraz funkcję awansowania, które zwiększają wartość nieruchomości w parkach, a także pięć nowych map i mnóstwo obiektów. Parki i rekreacja: Wykorzystaj nowe narzędzie do tworzenia dzielnic parkowych na niezagospodarowanych obszarach, a także nowe usługi, takie jak utrzymanie zieleni, które zwiększają poziom zadowolenia i efektywność oraz sprzyjają wzrostowi poziomu parku. Cegła po cegle: Dostosuj swoje miasto dzięki nowym budynkom i atrakcjom, wliczając w to nową turystyczną linię autobusową, nowe budynki usługowe, nowe unikalne budynki, takie jak parki rozrywki, rezerwaty przyrody, parki miejskie i ogrody zoologiczne, a także iście królewski monument – zamek lorda Chirpwicka. Dopuszczenie do ruchu: Po raz pierwszy w Cities: Skylines możesz stawiać budynki przy ścieżkach w dzielnicach parkowych (a nie tylko przy drogach). Obiekty rekwizytowe można umieszczać w dowolnym miejscu na terenie parku. Zakamarki między budynkami: Przekształć puste przestrzenie między budynkami w tętniące życiem parki i ogrody. To jak spacer po parku: Dostosuj trasy i ustal ceny biletów na nowe wycieczki piesze i widokowe, a także zadbaj o inne usprawnienia w turystyce. Polityka, proszę: Wprowadź trzy nowe zasady polityki miejskiej i osiem nowych zasad odnośnie parków, aby uporządkować kwestie takie jak prawa zwierząt i fajerwerki.