Cities: Skylines - Mass Transit
Mass Transit wprowadza do gry kilka nowych systemów, które umożliwiają mieszkańcom sprawne przemieszczanie się po mieście. Dzięki dostępności promów, kolei jednoszynowej, kolei linowej oraz sterowców dojeżdżający mogą teraz podróżować po wodzie, w górę wysokich szczytów, a nawet pod niebem. Wraz z nowymi budynkami transportu publicznego dodano węzły komunikacyjne umożliwiające przesiadkę pomiędzy różnymi środkami transportu. Dostępne są również nowe scenariusze i budynki specjalne oraz nowe typy dróg. Planiści miejscy mają teraz więcej możliwości nadawania rozwijającym się miastom stylu i ducha. Główne cechy: – I nastała drożność: Wprowadź w swoim mieście wiele nowych rozwiązań komunikacyjnych i zwiększ jego dochody! Zapewnij mieszkańcom możliwość podróżowania promami, sterowcami, koleją linową oraz jednoszynową! – Wszystko w porządku: Nowe węzły komunikacyjne zapewniają dostęp w jednym miejscu do wszystkich usług transportu publicznego, pozwalając mieszkańcom na przesiadkę pomiędzy różnego rodzaju koleją, z autobusu na prom, a nawet dotarcie na miejsce za pomocą stacji kolej jednoszynowa-kolej tradycyjna-metro. – Tajniki ruchu drogowego: Zapoznaj się z nowymi scenariuszami zorientowanymi na rozwiązywanie problemów komunikacyjnych oraz wprowadzanie lepszych połączeń. Nowe typy dróg, mosty i kanały zapewniają różnorodność i nowe możliwości. Zostań drogowym ekspertem, a następnie wykorzystaj tę wiedzę, aby ulepszyć własne miasto! – Nowe czapki dla Ćwierkacza: NOWE. CZAPKI. DLA ĆWIERKACZA. (A także nowe budynki specjalne, przepisy i osiągnięcia. Czy wspominaliśmy już o CZAPKACH?)