Cities: Skylines - Hotels & Retreats
Wzbogać swoje miasto o najwyższej jakości hotele dzięki dodatkowi „Hotels & Retreats”! Znajdziesz w nim wszelkiego typu nieruchomości — od hoteli konferencyjnych dla podróżujących w interesach po górskie ośrodki dla miłośników przyrody. Zacznij od małej sieci hoteli i odblokowuj bardziej luksusowe opcje, tworząc hotelarskie imperium, które przyciągnie do miasta turystów. Zawartość dodatku „Hotels & Retreats”: Budynki hotelowe: schroniska, pojedyncze domki, hotele, luksusowe ośrodki — do wyboru, do koloru! Możliwość stawiania w mieście budynków hotelowych — od ekonomicznych po luksusowe. Zarządzanie hotelami: dbaj o sukces placówek i przyciągaj różne grupy turystów. Zacznij od jednogwiazdkowych hoteli i stopniowo odblokowuj następne opcje w miarę wzrostu dochodów i popularności. Budynki turystyczne: nowe budowle, które przyczynią się do sukcesu Twoich hoteli — parki, restauracje, place zabaw i kawiarnie. Lokalizacja to podstawa: musisz odpowiednio usytuować hotele, gdyż określone miejsca przyciągają różne grupy turystów. Dodaliśmy 5 nowych map, na których możesz budować hotele (3 mapy inspirowane miastami Europy, 1 mapę tropikalną i 1 mapę o klimacie umiarkowanym).