Cities: Skylines - Hotels & Retreats Bundle
Pakiet Hotels & Retreats zawiera minidodatek do Cities: Skylines wraz z wyborem treści i muzyki, które na długo ożywią Twoje miasta. Sięgnij po nowe rozszerzenie Hotels & Retreats i zwiększ swoje możliwości hotelarskie oraz ciesz się budynkami i muzyką zainspirowanymi miastami z całego świata! Zawartość pakietu „Hotels & Retreats”: Minidodatek „Hotels & Retreats” Wzbogać swoje miasto o najwyższej jakości hotele dzięki minidodatkowi „Hotels & Retreats”! Znajdziesz w nim wszelkiego typu nieruchomości — od hoteli konferencyjnych dla podróżujących w interesach po górskie ośrodki dla miłośników przyrody. Zacznij od małej sieci hoteli i odblokowuj bardziej luksusowe opcje, tworząc hotelarskie imperium, które przyciągnie do miasta turystów. Zestaw treści od twórców „Brooklyn & Queens” Miasta stale się zmieniają. W tym zestawie twórca treści Prosper skupia się na dzielnicach Brooklyn i Queens. „Brooklyn & Queens” to zbiór średniej wysokości budynków mieszkalnych o dużej gęstości zaludnienia oraz rekwizytów do dekoracji fasad i dachów. Zestaw treści od twórców „Railroads of Japan” Odkrywaj Japonię z okna pociągu dzięki zestawowi „Railroads of Japan”, który stworzył Ryuichi Kaminogi. Ten zestaw treści od twórców dodaje do Cities: Skylines prawdziwą japońską scenerię kolejową, w tym stacje, pociągi, autobusy i wiele więcej! Zestaw treści od twórców „Industrial Evolution” Wyrusz w podróż śladami historii dzięki zestawowi „Industrial Evolution” autorstwa Samanthy „Avanyi” Woods. Ten zestaw treści od twórców zawiera nowy zbiór możliwych do rozwijania budynków w charakterystycznych dla różnych epok stylach industrialnych — od budowli z czerwonej cegły po nowoczesne, zadbane kompleksy przemysłowe. Stacja radiowa „Piano Tunes” „Piano Tunes” to idealna stacja radiowa dla miłośników klasycznej, wyrafinowanej i eleganckiej muzyki fortepianowej. Dzięki 16 utworom i około godzinie muzyki z budową miasta poradzisz sobie śpiewająco! Stacja radiowa „90’s Pop” Miłośniku lat dziewięćdziesiątych, mamy stację radiową skrojoną specjalnie dla Ciebie! Stacja „90’s Pop” odnowi Twoją miłość do tych niesamowitych utworów — to 16 nowych kawałków i prawie godzina muzyki.