Cities: Skylines - Green Cities
Cities: Skylines – Green Cities daje graczom nowe możliwości budowania zielonych miast. Rozszerzenie dodaje 350 nowych obiektów, oferując ogromny wybór nowych opcji wizualnych wraz z przyjaznymi dla środowiska budynkami, sklepami ekologicznymi, pojazdami elektrycznymi i nowymi usługami zaprojektowanymi tak, aby zanieczyszczenie stało się wyblakłym pojęciem z przeszłości. Gracze mogą tworzyć bardziej zróżnicowane miasta i wybierać w pełni ekologiczną opcję rozwoju w miarę wzrostu liczby ludności. Nowe usługi i budynki pojawiają się wraz ze zmienionymi poziomami hałasu i zanieczyszczenia środowiska, co czyni niebo bezpieczniejszym dla Ćwierkacza. Cechy główne: ● Od szczegółu do ogółu: Nowe przyjazne dla środowiska budynki, nowe budynki wyspecjalizowane, nowe alternatywne budynki usługowe, nowe budynki unikalne, samochody elektryczne, nowe parki – łącznie 350 nowych obiektów nadających niepowtarzalny nowy wygląd Twojemu miastu. ● Każdy jest wyjątkowy: Nowe specjalistyczne opcje dla wszystkich stref miejskich plus wielopoziomowe specjalizacje po raz pierwszy w Cities: Skylines. ● Jaki mamy scenariusz: 3 nowe scenariusze, 4 nowe przepisy i nowy monument, który sprawi, że Twoi znajomi zzielenieją z zazdrości. ● Dlaczego ptaki nagle wyglądają bardziej stylowo: Oczywiście dodaliśmy nowy kapelusz dla Ćwierkacza.