Cities Skylines - Financial Districts Bundle
Financial Districts to minidodatek autorstwa studia Colossal Order uzupełniający grę Cities: Skylines o nową funkcję inwestowania i ponad sto obiektów. Poznaj zawartość rozszerzenia dostępnego wraz z zestawem „Map Pack 2” i stacją radiową „African Vibes” w pakiecie „Financial Districts”. Pakiet „Financial Districts” zawiera: Rozszerzenie „Financial Districts” Wzmocnij gospodarkę miasta, budując dzielnicę finansową, i zainwestuj w sektory przemysłu, które przyniosą mieszkańcom największe korzyści. Financial Districts to minidodatek autorstwa studia Colossal Order uzupełniający grę o funkcję inwestowania i ponad sto obiektów. Zestaw „Map Pack 2” stworzony przez moddera Sidaia Zainspiruj się i buduj bardziej urozmaicone miasta, korzystając z zestawu „Map Pack 2” autorstwa moddera Sidaia. Zestaw treści od twórców uzupełnia grę o 10 map reprezentujących różne biomy, w tym biom północny, pustynny, tropikalny i umiarkowany. Stację radiową „African Vibes” Stacja radiowa rozbrzmiewająca tradycyjną afrykańską muzyką. Obejmuje 16 utworów – ponad godzinę muzyki – które zainspirują każdego budowniczego.