Cities: Skylines - Downtown Bundle
INFORMACJE O TYM PAKIECIE – Pakiet Cities: Skylines - Downtown Bundle zawiera nowoczesne budynki komercyjne tworzące gęstą zabudowę oraz 16 utworów muzycznych w stylistyce modern lounge. Zrelaksuj się dzięki prawie godzinnej porcji odprężającej muzyki i wznoś miasta, mając do dyspozycji 39 niepowtarzalnych modeli zaprojektowanych przez moddera Jasona „AmiPolizeiFunk” Ditmarsa. CONTENT CREATOR PACK: MODERN CITY CENTER – Modern City Center to najnowszy zestaw treści od twórców gry Cities: Skylines autorstwa moddera Jasona „AmiPolizeiFunk” Ditmarsa, zawierający 39 unikalnych modeli nowych komercyjnych budynków tworzących gęstą miejską zabudowę. To pierwszy zestaw oferujący półprzezroczyste szklane bariery i markizy, dzięki którym zarówno modderzy, jak i wytrawni budowniczowie będą mogli projektować nowe, niesamowite metropolie. DOWNTOWN RADIO – Odpręż się w domowym zaciszu przy najspokojniejszych dźwiękach w mieście, które nadaje Downtown Radio – prawdziwa skarbnica współczesnej muzyki z gatunku lounge dostępnej w grze Cities: Skylines. Radiostacja emituje 16 oryginalnych utworów z akcentami retro, skomponowanych specjalnie z myślą o nocnych markach projektujących swoje miasta. Sięgnij po ten niezastąpiony zestaw, w którym DJ Troy Anderson zabierze cię w blisko godzinną, relaksującą muzyczną podróż.