Cities: Skylines - Content Creator Pack: Modern City Center (Win 10)
Modern City Center to najnowszy zestaw treści od twórców gry Cities: Skylines autorstwa moddera Jasona „AmiPolizeiFunk” Ditmarsa, zawierający 39 unikalnych modeli nowych komercyjnych budynków, które tworzą gęstą zabudowę tak charakterystyczną dla centrów dużych miast. To pierwszy zestaw oferujący półprzezroczyste szklane bariery i markizy, dzięki którym zarówno modderzy, jak i wytrawni budowniczowie będą mogli projektować nowe, niesamowite metropolie.