Cities: Skylines prezentuje Africa In Miniature – nowy świat możliwości osadzony na kontynencie afrykańskim. To pierwszy zestaw treści od twórców, którego autorem jest wieloletni fan Cities i artysta 3D – Setonji „Prince Set” Hotonu. Pozwoli Wam poznać niezwykle różnorodną architekturę, żywe barwy i wyjątkową miejską mieszankę Afryki. Africa In Miniature zawiera: 11 wyjątkowych budynków 2 monumenty 4 budynki usługowe 9 budynków możliwych do rozwijania 2 rekwizyty Łącznie 28 nowych budynków zainspirowanych istniejącymi miejskimi arcydziełami i wyjątkowymi koncepcjami architektonicznymi.