Cities: Skylines - 90's Pop Radio
Miłośniku lat dziewięćdziesiątych, mamy stację radiową skrojoną specjalnie dla Ciebie! Stacja „Pop lat 90.” odnowi Twoją miłość do tych niesamowitych utworów – to 16 nowych kawałków i prawie godzina muzyki.