Cities: Skylines - 80's Movies Tunes
Tym razem zabieramy Was na seans filmowy! “80’s Movies Tunes” to stacja radiowa zainspirowana klasykami z lat 80. Zanurzmy się w przeszłości dzięki ponad 15 utworom i około 70 minutom muzyki.