Cities: Skylines - 80's Downtown Beat
Czujesz, jak asfalt topi Ci się pod stopami? Tkwisz w korku? A może wsiadasz do zatłoczonego pociągu? Odetchnij w mieście nowoczesności! Załóż słuchawki i zawiąż wrotki razem z 80’s Downtown Beat radio. Stacja ta dodaje 16 piosenek, co oznacza ponad godzinę muzyki!