Chess Ultra: zestaw szachowy Easter Island
Zestaw Chess Ultra Wyspa Wielkanocna to efekt inspiracji posągami Moai z Wyspy Wielkanocnej. Te pięknie wykonane, monolityczne bierki w kształcie głów to nowe wcielenie Moai, tym razem również w szachowym wydaniu.