Chess Ultra X Purling London Mr. Jiver Art Chess
Oto zestaw szachowy Mr. Jiver Art Chess wykonany na zamówienie Purling London i już dostępny w wirtualnej rzeczywistości Chess Ultra. W zestawie szachowym Art Chess stworzonym przez Mr. Jivera, artystę ulicznego, każda z luksusowych bierek Staunton została ozdobiona graffiti. Unikalne połączenie żywych kolorów i mistrzowskiej sztuki graffiti sprawia, że zestaw Mr. Jiver Art Chess przyciąga spojrzenia. Ten pakiet zawiera tylko zestaw szachów, z którego można korzystać w każdym środowisku w grze.