Chess Ultra X Purling London Bold Chess
Oto zestaw szachowy Purling London Bold Chess, starannie wyselekcjonowany spośród znakomitej kolekcji bierek stworzonych przez uznany zespół Purling London. Tętniące życiem, ręcznie rzeźbione bierki Staunton łączą w sobie klasykę i współczesność, a gra na szachownicy nabiera kolorów. Każda z luksusowych bierek z twardego drewna została pokryta głębokim, błyszczącym lakierem i wyposażona w skórzane podbicie — zestaw Bold Chess to ponadczasowe piękno gry szachowej. Ten pakiet zawiera tylko zestaw szachów, z którego można korzystać w każdym środowisku w grze.