Chess Ultra: Pantheon pakiet do gry
Ten pakiet przedstawia rzymską świątynię, w której żołnierze Cezara grają na kamiennej szachownicy. Szachy to bitwa, a jakie figury szachowe lepiej nadawałaby się do walki niż armia Cesarstwa Rzymskiego! Ten odlewany z brązu zestaw do gry w szachy, który jest osadzony w niesamowitej świątyni rzymskiej, ma równie heroiczny wygląd. Gladiatorzy i centurioni stoją ramię w ramię z uczonymi, a nawet z samym Juliuszem Cezarem! Ten pakiet do gry idealnie nadaje się do prowadzenia walki wręcz umysłów!