Championship III and Highway II Courses
Specjalna podwójna oferta! Przerobiliśmy od podstaw popularne mapy Championship 2 i Highway, żeby maksymalnie podkręcić poziom rozrywki! Kluczem do zdobycia wysokich wyników – nawet przy zaawansowanych taktykach – jest strategiczne korzystanie z bomb. Zmierz się z tym ostatecznym wyzwaniem dla najlepszych graczy i spróbuj wygryźć sobie drogę do najwyższego wyniku na świecie! W tym dodatku znajdują się 4 tryby gry, w tym Score Attack (5 minut) i Time Trial dla Championship III oraz Highway II!Dodatek został zawarty w zestawie i edycji All You Can Eat.