Cartel Tycoon - Lieutenants Pack - Guerilla
Fra dypt inne i jungelen i Puerto Roja tar de pålitelige løytnantene i Soldados Sin Coraza i bruk sine unike ferdigheter for det største narkotikakartellet i landet. Gir tilgang til et sett med 5 løytnanter og deres unike ferdigheter som vil hjelpe deg på veien mot seier.