Canada Region Pack
Paczka Kanada zawiera wszystkie nowe regiony z 4 dodatkowymi terenami łowieckimi, na których pojawiają się renifer tundrowy, łoś euroazjatycki i jeleń kanadyjski. W ramach misji pobocznej zapolujesz na berniklę kanadyjską, a jeśli szukasz większej dawki adrenaliny – w grze pojawi się też nowe niebezpieczne zwierzę: niedźwiedź grizli!