"Witaj w Parku Narodowym Kamuibetsu w Japonii. To prawdziwy raj dla wędkarzy! Znajdź idealne miejsce, w którym złowisz nowe gatunki, takie jak czewica i keta. Odwiedź piękne, dziewicze krajobrazy w Hokkaido oraz poznaj nowe misje fabularne i wyzwania. Odkryj Japonię Przemierzaj rozległe, doskonale zachowane tereny Parku Narodowego Kamuibetsu w Hokkaido, najbardziej wysuniętej na północ japońskiej wyspie. Otocz się jesiennymi kolorami i nasycaj się widokami, dźwiękami i smakami, szukając idealnego miejsca do wędkowania wśród krętych rzek, niesamowitych jezior polodowcowych i czystych źródeł górskich, a wszystko to z widokiem na górujący nad regionem wulkan. Złów wyjątkowe gatunki W Park Narodowym Kamuibetsu znajdziesz 19 różnorodnych gatunków, w tym wyjątkowe ryby, które występują tylko w tym rezerwacie. Stocz zaciętą walkę z rybami takimi jak dziki karp koi, sum amurski czy channa argus. Możesz także spróbować wytropić nieuchwytnego skorupiaka – kraba z gatunku geothelphusa dehaani! Co jako pierwsze zamelduje się na haczyku? Spróbuj swoich sił w nowych misjach fabularnych i wyzwaniach Dzięki zupełnie nowej fabule poznasz historię Kamuibetsu i pomożesz miejscowym sadzić rośliny dla przyszłych pokoleń. Ukończ wyzwania wędkarskie, znajdź poukrywane przedmioty kolekcjonerskie i skrytki oraz uchwyć na zdjęciach ciekawe miejsca w nowej misji fotograficznej, by zdobyć dodatkowe nagrody. Zrelaksuj się ze znajomymi Dziel się swoją pasją wędkarstwa z innymi! Gdy zakupisz dodatek Japan Reserve, twoi znajomi posiadający podstawową wersję gry będą mogli do ciebie dołączyć za darmo! Ale to nie wszystko – ta oferta dotyczy również wszystkich pozostałych rezerwatów!"