W trybie multiplayer stwórz własnych, niszczących obcych żołnierzy dzięki Pakietowi Oddziału w Wyginięciu. Wymienne głowy i mundury sprawią, że będziesz wyglądał jak prawdziwy pogromca Kryptydów i wrogów w trybie multiplayer.