Burial At Sea- Episode 2 (1 z 2)
[UWAGA: To jest część 1 z 2. Część 2 jest wymagana i jest dostępna bez dodatkowych opłat.] Spójrz na świat oczyma Elizabeth w BioShock Infinite: Burial at Sea - Episode Two. Akcja odcinka drugiego toczy się tuż po wydarzeniach z Burial at Sea - Episode One i pozwala śledzić podróż Elizabeth przez Rapture w celu ocalenia siostrzyczki. Kontynuacja sagi Burial at Sea przygotowana została przez Irrational Games, producenta BioShock oraz BioShock Infinite. Badaj nowe obszary Rapture, stworzone w silniku BioShock Infinite. Zwiedź miasto i weź udział w wydarzeniach, w których występują główne postacie z BioShock oraz BioShock Infinite. Poznaj rozgrywkę, zorientowaną na działanie w ukryciu i skorzystaj z nowych oraz klasycznych rodzajów broni i plazmidów. Burial at Sea - Episode Two to ostatni z trzech pakietów dodatkowych do BioShock Inifnite, zamykający opowieść BioShock Infinite i Burial at Sea. Niniejszy pakiet jest częścią przepustki sezonowej BioShock Infinite i zawiera nowe osiągnięcia.