Bronie Klasyczne
Retro jest w modzie! Zagraj z tymi dwoma broniami z dawnych lat w pakiecie broni klasycznej. W pakiecie znajduje się wybuchowa klasyczna wyrzutnia rakiet i szybkostrzelny pistolet Matilda.