Brave Soldier - Invasion of Cyborgs
Zostań jednoosobową armią, walcząc z niebywałymi przeciwnościami w ekstrawaganckiej strzelance run 'n gun inspirowanej klasycznymi grami arcade! Uzbrój się po zęby i uratuj świat przed inwazją cyborgów! Brave Soldier - Invasion of Cyborgs to gra akcji typu side-scrolling run 'n gun, która przypomina tytuły pixel art 2D i trudne, ale sprawiedliwe wyzwanie znane z 16-bitowych i arcade'owych klasyków. Wciel się w rolę odważnego komandosa, który przemierza 30 unikalnych etapów obejmujących dżungle, zaśnieżone krainy, klify i wiele innych, polując na mechaniczne zagrożenie, które zagraża ludzkości. Czy uda ci się wygrać z wielkimi bossami, aby powstrzymać inwazję u źródła?