Hej, paczko Bratz! Stylin’ Soiree okazało się tak haute couture, że przykuło uwagę znanego na całym świecie projektanta mody, który teraz zaprasza was do współpracy! Twórz reportaże ze swoich podróży po Barcelonie, Seulu i Stylowie, by jeszcze bardziej rozwinąć Bratz Magazine. Spersonalizuj dziewczyny, dając im nowe, oryginalne fryzury, makijaż i kostiumy z paczki modowej „Wieczorny wypad” i wpraw w zachwyt swoich obserwujących. Kontynuuj swoją podróż, by stać się najlepszą reporterką modową.