Masz ochotę na niesamowitą modową przygodę?! Bratz: Pokaż swój styl – Pełne wydanie obejmuje oryginalną zawartość, którą wszyscy kochają – zarówno z kolekcji Wieczorny wypad, jak i Pretty 'N' Punk! Wciel się w swoją ulubioną postać Bratz i rozpocznij wielką, podróżniczą przygodę, by tworzyć najlepszy magazyn modowy. Zacznij w sielskim Stylowie, wybierz postać z oryginalnej paczki Bratz Pack – Yasmin, Cloe, Jade lub Sashę – i zacznij przecierać szlaki w pogoni za najważniejszymi aktualnościami świata mody, pomagaj znajomym, wykonując zadania, i graj w zabawne minigierki w stylu Bratz!