Bratz: Pokaż swój styl – Paczka modowa Pretty 'N' Punk! Uwolnij swoją wewnętrzną buntowniczkę dzięki punkowym ubraniom z kultowej kolekcji Pretty 'N' Punk. Zaprezentuj swój nowy styl i charakter na wybiegu w nowej minigrze. Imprezuj jak punk i pokaż wszystkim, kto rządzi na wybiegu!