Blues and Bullets - Episode 2
Eliot Ness, dawny szef legendarnych Nietykalnych, chciał na stare lata zająć się prowadzeniem małej restauracji i niekoniecznie mieć do czynienia z wszechobecną korupcją w swoim mieście Santa Esperanza. Sprawy rzadko toczą się jednak zgodnie z planem. Kiedy nagle zaczynają znikać dzieci, a policja przymyka na to oko, Eliot postanawia wziąć prawo we własne ręce, odnaleźć sprawcę i wszelkimi środkami doprowadzić go przed oblicze sprawiedliwości – nawet jeżeli oznacza to koniec spokojnego życia i wplątanie się w walkę z wszelkiej maści zabójcami i bandytami. Z pomocą różnych nieoczekiwanych postaci gracz musi pokierować Eliotem w poszukiwaniu wskazówek umożliwiających rozwiązanie pięciu stopniowo coraz trudniejszych spraw w ponurym i zdeprawowanym świecie gry Blues and Bullets.