Blood Bowl 3 - Imperial Nobility Customizations
Imperator oczekuje, że reprezentujący go zawodnicy będą wyglądać bardzo dystyngowanie. Wyróżnij się w tłumie dzięki zestawowi przeznaczonemu dla drużyn imperialnej szlachty. Zawiera on rzadkie i legendarne elementy personalizacji dla rozgrywających, ogrów i miotaczy.