Blood Bowl 3 - Dice and Team Logos Pack
Te kości nie sprawią, że zaczniesz mieć więcej szczęścia, ale mogą zrobić wrażenie na przeciwniku. Ten zestaw zawiera trzy specjalne logo drużyny oraz zestaw kości do gry, dzięki którym można spersonalizować drużynę.