Blood Bowl 3 - 6,500 Warpstone
Ten pakiet odblokowuje 6500 jedn. wirtualnej waluty Warpstone, którą można wykorzystać w grze Blood Bowl 3 do zakupu rozmaitych rzeczy, takich jak przepustka Blood Pass czy elementy personalizacji.