Blood Bowl 3 - 2,225 Warpstone
Ten pakiet odblokowuje 2225 jedn. wirtualnej waluty Warpstone, którą można wykorzystać w grze Blood Bowl 3 do zakupu rozmaitych rzeczy, takich jak przepustka Blood Pass czy elementy personalizacji.