Blood Bowl 3 - 1,050 Warpstone
Ten pakiet odblokowuje 1050 jedn. wirtualnej waluty Warpstone, którą można wykorzystać w grze Blood Bowl 3 do zakupu rozmaitych rzeczy, takich jak przepustka Blood Pass czy elementy personalizacji.