Bezpłatny talon na modyfikację postaci
Ten talon umożliwia zmianę wyglądu (również płci) istniejącej postaci łowcy na ekranie wyboru zapisu. Uwaga: nie ma możliwości zmiany imienia łowcy ani imienia i wyglądu koleżkota. Uwaga: - Można zakupić tylko raz. - Umożliwia jednorazową edycję jednej postaci.