Betray Your Friends Bundle!
The Living Dungeon Przynieś emocje grając w turnieju dungeon gra planszowa do ekranu, w pięknym makabryczne szczegóły. Tam naprawdę nie ma to jak The Living Dungeon. Do 9 gracze mogą wziąć udział w bitwie pod rozum, szczęścia i skulduggery. Przetrwać innych poszukiwaczy przygód, potwory i dungeon się poprzez walki, zwinności czy manipulacji lochu. Tylko najsilniejszy, najszybszy i najmądrzejszy przetrwać. Dead Exit Dead Exit to gra karciana o apokalipsie nieumarłych i zarządzaniu bazą. Ok, to prawdopodobnie jedyna gra karciana o apokalipsie nieumarłych i zarządzaniu bazą. Każdy z graczy kontroluje bazę, próbuje przechytrzyć przeciwników i przetrwać ewakuację mi-asta. Rozegraj rozdania najlepiej, jak potrafisz. Twórz sojusze. Łam sojusze. Zdradzaj swoich sojuszników w najgorszym możliwym momencie i zostaw ich na pożarcie hordom. Tylko od ciebie zależy, jak to rozegrasz; upewnij się tylko, że zostanie ci na tyle zasobów, aby przetrwać ucieczkę z miasta! Nie musisz mieć wszystkich gdzieś, możesz współpracować z innymi i spróbować wydostać wszystkich w jednym kawałku w grze wieloosobowej. Możesz grać także samemu w trybie pas-jansa, który ma mnóstwo ustawień dla luźnej, szybkiej gry lub intensywnej ucieczki przed pożar-ciem przez nieumarłych. To naprawdę zależy od ciebie. Cechy gry: Oryginalna, wielofunkcyjna mechanika dwustronnych kart. Wszystko jest nieumarłe, jeśli nie grasz ostrożnie Od 1 do 8 graczy lokalnie lub online Tryb pasjansa z pełną konfiguracją poziomu trudności.