Beczka śmiechu Hail to the Icons
Najsłynniejsze pola walki w grach wideo zostają sparodiowane w pierwszym pakiecie zawartości dodatkowej do Duke Nukem Forever - zestawie parodii Hail to the Icons. Znajdziesz tu cztery nowe mapy dla wielu osób, a także unikatowe rodzaje broni i trzy nowe tryby gry.