Zmień wygląd króliczków, przebierając je w stroje meksykańskich zapaśników luchadores i broń swojej norki w spieczonym słońcem, pustynnym terenie rodem z Meksyku. UWAGA: Ten zestaw zawiera pakiet skórek Zapaśnicy oraz pakiet aren Zapaśnicy.