Komplet skórek i aren Klauni, Zapaśnicy, Ninja, Miejscy wojownicy i Zombie, dzięki którym dowolnie dostosujesz wygląd gry. UWAGA: Zestaw zawiera komplet 5 pakietów skórek i 5 pakietów aren za jedną cenę.