Zmień wygląd króliczków, przebierając je w stroje zombie i broń swojej norki w leżącym pomiędzy górami i wymarłym miastem terenie pełnym opuszczonych samochodów. UWAGA: Ten zestaw zawiera pakiet skórek Zombie oraz pakiet aren Zombie.