Zmień wygląd króliczków, przebierając je w stroje wojowników ninja i broń swojej norki w malowniczej, świątynnej dolinie obsypanej płatkami wiśni. UWAGA: Ten zestaw zawiera pakiet skórek Ninja oraz pakiet aren Ninja.