Beast Pack
Zainspirowany największymi drapieżnikami znanymi naturze, Pakiet Personalizacyjny Bestia zapewni każdej broni przerażający kamuflaż, trzy unikalne celowniki i całkiem nową, animowaną wizytówkę.