Ostateczna rozgrywka to część BF4 Premium W dodatku Battlefield 4 Ostateczna rozgrywka wojna wkracza w decydującą fazę, a starcia toczone są we wspaniałej scenerii rosyjskiej zimy. W obliczu nadchodzącej klęski kraje przyparte do muru przez siły amerykańskie przystępują do formowania Koalicji Panazjatyckiej i wprowadzają do użycia prototypowe uzbrojenie. Zasiądź za sterami poduszkowego czołgu przemieszczającego się na boki bez konieczności obracania podwozia. Korzystaj ze zdobycznego sprzętu: zabójczego karabinu kinetycznego i superszybkiego bojowego drona. Opanuj najnowocześniejsze wyposażenie, aby uzyskać przewagę na zupełnie nowym polu bitwy. Staw czoła burzom śnieżnym na rozległych równinach, walcz w tajnych górskich bazach wojskowych i prowadź swój zespół do zwycięstwa pod rozgwieżdżonym syberyjskim niebem. To ostateczna rozgrywka czy początek długiej zimnej wojny?