W skład pakietu wchodzą wszystkie rodzaje broni głównej i broni osobistej oraz gadżety związane z klasą zwiadowcy. Pakiet zawiera tylko elementy z gry podstawowej. Nie zawiera elementów z nadchodzącej zawartości do pobrania oraz dodatków, elementów odblokowywanych za pośrednictwem pakietów bojowych ani elementów z ofert promocyjnych.