Zestaw zawiera komplet pakietów wyposażenia po obniżonej cenie. W jego skład wchodzą: Pakiet wyposażenia pojazdów oraz Pakiet wyposażenia piechoty, a w nim pakiety wyposażenia dla następujących klas: szturmowiec, medyk, zwiadowca i żołnierz wsparcia. Pakiet wyposażenia pojazdów zawiera wszystkie elementy wyposażenia dodatkowego odblokowywane w grze, przeznaczone dla następujących pojazdów: okręt lądowy, ciężki czołg, lekki czołg, wóz artyleryjski, samolot myśliwski, samolot szturmowy i samolot bombowy. W pakiecie znajduje się też komplet broni głównej dla czołgisty i pilota. Pakiet wyposażenia piechoty zawiera wszystkie rodzaje broni głównej i broni osobistej oraz gadżety związane z poszczególnymi klasami. Pakiet zawiera tylko elementy z gry podstawowej. Nie zawiera elementów z nadchodzącej zawartości do pobrania oraz dodatków, elementów odblokowywanych za pośrednictwem pakietów bojowych ani elementów z ofert promocyjnych.