Batman - The Telltale Series - Episode 4: Guardian Of Gotham
Penguin przejął kontrolę nad Wayne Enterprises, a Szpital Psychiatryczny Elizabeth Arkham dla Przestępców ma nowego gościa – ciebie, Bruce’a Wayne’a. Bez Batmana na ulicach Gotham City oddziały Harveya Denta toczą wojnę z Dziećmi Arkhama, podczas gdy niewinni obywatele dostają się w krzyżowy ogień. Aby uciec od „wygód” obitej poduszkami celi, musisz wybrać sprzymierzeńców do pomocy w wydostaniu się, mimo tego, że nie należą do napawających cię radością ludzi. Jak daleko się posuniesz dla sprawiedliwości? Dla zemsty? Co teraz, Dark Knight? Odcinek czwarty pięcioczęściowej gry seryjnej. Zakup dodatkowych elementów wymaga posiadania Batman: The Telltale Series - Episode 1.