Batman: The Enemy Within - Season Pass (Episodes 2-5)
W tym najnowszym rozdziale stworzonym przez nagradzane studio, które dało nam Batman - The Telltale Series, Bruce Wayne i Batman zmuszeni są wejść w niepewne nowe role. Riddler wrócił, by terroryzować Gotham City, ale jego makabryczne działania zwiastują jeszcze większy kryzys. Pojawia się bezwzględny agent federalny, wraca Joker, więc Batman musi tworzyć niewygodne sojusze, podczas gdy Bruce Wayne podejmuje się serii niebezpiecznych podstępów. Którym sojuszom Batmana zaufasz? Czy pozwolisz, by Bruce zanurzył się głęboko w mroku? Zawiera dostęp do Odcinków 2-5 (wydanych w odstępach czasu) nowej serii od nagradzanego studia: Telltale Games. Zakup tej dodatkowej zawartości wymaga Batman: The Enemy Within - Episode 1.