Bardzo niski poziom trudności
Dodaje opcję „Bardzo niski poziom trudności”, zalecaną początkującym oraz osobom, które wolą skupić się na poznawaniu historii. Ten poziom trudności rekomendowany jest dla osób, które mają niewielkie doświadczenie w grach RPG. * Poziom trudności można wybrać, rozpoczynając nową grę, lub zmienić w menu opcji w trakcie gry.