Bagażnik pełen żetonów - 6,400
Ciesz się wyjątkowym bagażnikiem pełnym żetonów Żetony to waluta w grze Disney Speedstorm, którą można zdobyć bezpłatnie osiągając cele w grze lub kupić za prawdziwe pieniądze. Żetony nie przepadają po sezonie i można je gromadzić. Można za nie zdobywać także przedmioty w sklepie.